The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: (RC) Review: L.A. Candy | Série

pondělí 8. července 2013

(RC) Review: L.A. Candy | Série


Autorka: Lauren Conrad
Přeložila: Hana Crausaz-Veselá
Série: L.A. Candy
Díly: L.A. Candy, Malé sladké lži, Hořkosladký život
Celkový počet stran: 809
Nakladatelství: CooBoo / 2011 - 2012

Jane Robertsová a Scarlett Harpová jsou kamarádky už od mateřské školky a nemine den, kdy by nedržely při sobě. Společně se stěhují do L.A. - Scarlett kvůli vysoké škole, Jane za prací u významné organizátorky Fiony Chenové. První večer se rozhodnou oslavit v nějakém náhodném klubu, kde si je vyhlídne jeden losangelský producent a nabídne jim místo v nové reality show s názvem L.A. Candy. V tu chvíli se holkám mění život  zcela od základů. Z neznámých dívek se přes noc stávají nejznámější celebrity Ameriky. Jak se dokáží vyrovnat s takovou oblibou a ztrátou soukromí? A co jejich nové kolegyně Madison Parkerová a Gaby Garcia?

Ještě nedávno jsem se podobné literatuře vyhýbala. Romantické přeslazené příběhy? Ne, děkuji. V poslední době jsem se však rozhodla dát tomuto žánru větší prostor a smířila se s tím, že L.A. Candy bude jen další
Zdroj
sérií z mnoha zaměřených na jedno a to samé zaláskované téma. Jaký šok na mě čekal, když jsem přečetla prvních pár kapitol! Dámy a pánové, knížky od Lauren Conrad určitě překvapí a okouzlí, ať už je vám deset nebo padesát.

U některých trilogií máte pocit, že tři knihy na zakončení příběhu nestačí, někde zas víte, že je příběh zbytečně natahován, jen aby z toho ta trilogie byla. Lauren se chytla zajímavého námětu, rozvinula ho naplno a stále se z něj snažila vytěžit maximum. Zatímco první díl plyne pomalu, aby se čtenář stihnul rozkoukat a stačil si zvyknout na prostředí, kde se kniha odehrává, třetí je plný nečekaných zvratů a zápletek, které vrcholí jen několik desítek stránek před konecm. Být po mém, závěr bych o něco málo prodloužila, ale i tak si myslím, že byla L.A. Candy zakončena perfektně.

Proč mne vlastně série okouzlila tak moc? Především se domnívám, že za to může fakt, že jsem od ní přílišné zázraky nečekala, nepředpokládala jsem, že se z ní vyklube nějaké velké haló. A to je podle mě dobře, jelikož bez nároků má kniha stále šanci vás něčím překvapit, a přesně tak tomu bylo i zde. Zároveň styl, jakým je příběh čtenářům podáván, je lehký, čtivý a plynulý tak, že se v něm nedá ztratit a můžete si četbu naplno vychutnat.

Zdroj
Na obálkách se píše, že se Lauren Conrad inspirovala vlastním hollywoodským světem, ve kterém sama žije. Příběh sám o sobě mi přišel docela realistický a moc se mi líbilo, jak si autorka pohrála s charaktery všech postav. Od průměrné Jane, přes potřeštěnou a trpkou Scarlett až k sebestředné bestii Madison. Těchto povahových rysů se držela od začátku do konce, což je v dnešní době vzácnost (no uznejte, který záporák se postupem času nemění na cukrouška?). Docela by mě zajímalo, se kterou z děvčat se Lauren ztotožňuje!

Jaké hodnocení si ode mě série odnese? Dlouho jsem váhala, ale nakonec jí uděluji čtyři hvězdičky. Proč? Prvnímu a třetímu dílu bych dala krásné čtyři, zatímco tomu prostřednímu pouze tři. L.A. Candy mě okouzlila a myslím, že na léto je to četba jako stvořená. Překvapila mě ve všech ohledech a navzdory všemu se mi série opravdu líbila. Rozhodně vám ji doporučuji! A jestli ještě váháte anebo se vám do ní nechce... nebudete litovat. Když se tato trilogie líbila mně, zaručuji, že vám bude taky!

Děkuji nakladatelství CooBoo za poskytnutí série k recenzi!

3 komentáře:

  1. Prvni dil jsem rychle zhltla a byla z nej strasne nadsena...kdyz jsem precetla druhy dil byla jsem otravena..vsechno se tahlo a prislo mi to jako hovadina..treti dil jsem precetla jen protoze uz jsem ho mela koupenej... kniha je podle opravdove reality Lauren... škoda ze me tato serie otravila:(

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som na túto sériu natrafila len prednedávnom a už mám prvú časť aj v čítačke, tak som zvedavá, aké to bude, ale vyzerá to celkom dobre :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lauren se naprosto ztotožňuje s Jane, je to vidět i když se mrkneš na pár epizod The Hills ;)

    OdpovědětVymazat