The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: CooBoo-A-Thon: Závěr

neděle 28. července 2013

CooBoo-A-Thon: Závěr

Ano, ano, já vím, že už je dávno po CooBoo-A-Thonu a že již skončil před nějakými dvěma týdny. Ale psala jsem recenze a na srhnutí tudíž nezbývalo moc času. Ještě předtím, než cokoli řeknu, bych ráda poděkovala Abyss, která tento projekt vymyslela a přinutila mě tak si sednout ke kubulínským knížkám, které mám doma již několik měsíců a přečíst si je. Jak jsem si vlastně během celého maratonu vedla? Překvapivě dobře, překonala jsem svá očekávání.

Celkově jsem přečetla 11 (slovy jedenáct!) knížek za dva týdny. Přijde mi to jako pozoruhodný výkon, na mě tedy rozhodně! A které krásky měly to štěstí, že se na ně konečně dostala řada? Začala jsem sérií Drahokamy, jejíž tři díly jsem zhltla za necelé tři dny. Nejprve jsem si dala re-reading Rudé a poté se vrhla na Modrou a Zelenou.
Rudá jako rubín - recenze
Modrá jako safír - recenze
Zelená jako smaragd - recenze

Dále jsem se také nadšeně vrhla na trilogii L.A. Candy od Lauren Conrad (ano, to je ta ošklivá paní, co řeže chudinky knížky!), na kterou jsem se strašně těšila už dlouho a přišla mi poštou na zrecenzování od nakladatelství CooBoo. Chtěli po mně, abych se pokusila napsat recenzi na celou sérii, což byla moje premiéra, ale po necelých třech dnech plných čtení jsem to přeci jen nějak zvládla!

série L.A. Candy - recenze

Pak už jsem nečetla série, které doma mám v celku, většinou buď kusy anebo nikam nezapadaly. Pokud jde o další sériové knížky, přečetla jsem Polibek pro Annu (což byl opravdu nádherný příběh!), Ptačí zpěv a Legendu (kterou jsem začala v neděli odpoledne a skončila o půlnoci těsně před koncem maratonu. Ze všech tří knih jsem však stihla zrecenzovat pouze ptačí zpěv (to víte, když má člověk na recenze jen takovou chvilku, všechno se holt nestihne).

Ptačí zpěv - recenze


A pak už zbývají jen dvě knihy, které jsem přečetla a které nepatří do žádných sérií. Jsou jimi Marcelo ve skutečném světě, kterého jsem už měla dlouho rozečteného, ale byla jsem asi ve třetině, a to druhou je Chvíle před koncem. Obě byly hezké, ale zároveň jsem i ráda, že nemají pokračování. Mám zrecenzované obě.
Chvíle před koncem - recenze
Marcelo ve skutečném světě - recenze


Vím, že píši opravdu pozdě, ale nemohla jsem se prostě nepochlubit. A co vy a CooBoo-A-Thon? Jak jste dopadli? Také se pochlubte!

1 komentář:

  1. Zrovna bylo období mých narozenin a konce školního roku, takže těch knih bylo dost, co jsem mohla číst :) Celkem se dařilo. Skvělý výběr, na Drahokamy se rozhodně chystám.
    Polibek pro Annu jsem dočetla nedávno a taky mně moc uchvátila. Stejně tak Legenda a Ptačí zpěv, které konečně vlastním :)
    Díky za recenzi, Marcela si určitě přečtu, stejně jako L. A. Candy. :)

    OdpovědětVymazat