The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: CooBoo-A-Thon: Co a jak?

úterý 2. července 2013

CooBoo-A-Thon: Co a jak?



Jistě pro vás není novinkou, že se Abyss rozhodla uspořádat poupravenou verzi Knižního maratonu zaměřenou jen na tolik oblíbené nakladatelství CooBoo. Co je cílem? No samozřejmě přečtení co největšího množství knížek z jeho produke a užívání si prázdnin! To bych nebyla já, kdybych se nezapojila, jelikož jsem CooBoo fanoušek (čtěte maniak) #1 a doma mám minimálně 15 knížek, které jsem od nich ještě nepřečetla.

Pokud dobře počítám, kubulínských knížek mám doma přesně 25 + na mě čeká objednaná Zakletá a Tygrova stezka (takže vlastně 27) a nepřečtených je opravdu dost. Nicméně vím, že nejsem všemohoucí a všechny je za dva týdny přelouskat nezvládnu, ale něco málo přeci jen jo. A které knížky jsem si zvolila?


Sérii Drahokamy mám doma už docela dlouho a kdysi dávno jsem četla Rudou jako rubín. Nyní bych se už chtěla dozvědět, jak to s Gwen a Gideonem dopadne, proto si dám její re-reading a následně další dvě části. Ptačí zpěv jsem si koupila zhruba před měsícem a každý na něj pěje ódy, proto bude moje nejbližší volba!
BZRK mám z veletrhu, Delirium se mi na poličce válí dost dlouho a Rezistence taktéž (dávná výhra z CooBoo víkendovky). Legendu jsem si koupila spolu se Zpěvem a na všechny knížky už si brousím zuby, protože jsou prý všechny skvělé. Už se nemůžu dočkat.
Následuje Polibek pro Annu - už jsem četla druhý díl, Lolu, který na Annu nepřímo navazuje, ale neznalost jedničky mi vůbec nepřekážela. Nicméně to určitě bude skvělý požitek! A pak je tu Marcelo ve skutečném světě - mám ho rozečteného přibližně od května a abych byla upřímná... dneska jsem se do něj pustila a mám ho dočteného, takže sláva! :D

No, tak jsem vás trošku zahltila seznamem knížek, ale snad vám to nevadí.
Na co se ještě v rámci CooBoo-A-Thonu můžete těšit?
- fotky mé kouzelné knihovničky zaměřené pouze na CooBoo poličky (a jakože mám dvě určené právě na kubulínské knížky, nekecám! :D)
- průběžné recenze na knížky, které jsem během maratonu přečetla
- článek se stupínkem vítězů CooBoo knih, o kterých si myslím, že byly nejlepší
+ se ještě pokusím přidat nějaký tematický článek o nakladatelství, možná přibyde i jedna mini-úvaha!

Rozhodně se máte na co těšit, Abyss vymyslela opravdu skvělý projekt! A co vy? Účastníte se také? A co si vlastně o CooBoo myslíte? Sdílíte mé sympatie či raději preferujete jiná nakladatelství?

Žádné komentáře:

Okomentovat