The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: 30 day book challenge: Day 12

čtvrtek 25. července 2013

30 day book challenge: Day 12

 
Tak jsem si všimla, že už jsem dlouho nepřidala žádný příspěvek do tohoto meme, proto tu jeden máte! Toto meme pochází z dílny Kacennnky.
Day 12 - Kniha, která nejvíce připomíná tvůj život

Tohle byl opravdu oříšek, dlouho jsem nad touhle knihou váhala. Nakonec jsem však jednu zvolila, a to Počátek od Jessicy Khouryové. Proč právě tu? No... sice nejsem nesmrtelná a když se říznu skalpelem, pěkně to bolí a myslím, že by se mi to jen tak neuzdravilo (ne, že bych to někdy zkoušela! :D), ale když pominu všechny děsivé chvilky, které v knize byly, mohla bych se s Piou ztotožnit. 
Ona je totiž naprosto normální dívka, které neustále říkali, že je výjimečná a že má před sebou celý život, ale žije v bublině od okolního světa. Ale jen do té doby, než pozná Eia a domorodce. Jsem na tom podobně, protože než jsem poznala pár lidí ve svém životě a lásku ke knihám, žila jsem odděleně od ostatních vrstevníků a od zbytku života. S Piou to nakonec skončilo dobře a já doufám, že i se mnou.

A co vy a vaše kniha, se kterou se ztotožňujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat